Pracownicy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wcielili się w klientów i sprawdzili praktyki sprzedażowe w 16 dużych sklepach z elektroniką. Sprawdzili m.in. kwestie związane z reklamowaniem towarów i dystrybucją ubezpieczeń sprzętu elektronicznego.
Artykuły powiązane

Sąd w Koszalinie – umowy z funduszami kapitałowymi mogą być nieważne
Produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które są powiązane z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, mogą w p...

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...