W 2019 roku pomyślnie zakończono proces pilotażowy, efektem czego na początku roku 2020 w ramach działalności Warty wdrożono sztuczną inteligencję. Obecnie 100 proc. roszczeń samochodowych w ogólnopolskiej sieci warsztatów, rozpatrywanych jest przy użyciu sztucznej inteligencji Tractable. Dzięki niej roszczenia weryfikowane są w czasie rzeczywistym, co skraca czas trwania przeglądu oraz zapewnia sprawne i bezpieczne przeprowadzanie napraw.
Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...