bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
KNF/UOKIK
Spółka obiecywała pożyczki online. W rzeczywistości zbierała dane klientów i pobierała bezzwrotne opłaty 

Spółka obiecywała pożyczki online. W rzeczywistości zbierała dane klientów i pobierała bezzwrotne opłaty 

Dodano: 2019-09-19
Publikator: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję, w której nałożył karę na spółkę z Rybnika. Ukarany podmiot prowadził serwisy udzielające pożyczek online. W rzeczywistości służyły one do zbierania danych od wnioskodawców i pobierania bezzwrotnych opłat.

Pliki do pobrania

decyzja_nr_rkt-2_2019.pdf

Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...