bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
KNF/UOKIK
Spółka obiecywała pożyczki online. W rzeczywistości zbierała dane klientów i pobierała bezzwrotne opłaty 

Spółka obiecywała pożyczki online. W rzeczywistości zbierała dane klientów i pobierała bezzwrotne opłaty 

Dodano: 2019-09-19
Publikator: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję, w której nałożył karę na spółkę z Rybnika. Ukarany podmiot prowadził serwisy udzielające pożyczek online. W rzeczywistości służyły one do zbierania danych od wnioskodawców i pobierania bezzwrotnych opłat.

Pliki do pobrania

decyzja_nr_rkt-2_2019.pdf

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...