bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Sollers Consulting wraz z Digital Care stworzyło platformę do zdalnej obsługi szkód

Sollers Consulting wraz z Digital Care stworzyło platformę do zdalnej obsługi szkód

Dodano: 2019-08-26

Digital Care to firma specjalizująca się w zakresie likwidacji szkód w telefonach komórkowych. Spółka organizuje proces zgłaszania zniszczeń, ich naprawy i rozliczania, a także obsługi klientów oraz transportu urządzeń. Teraz, aby uprościć proces naprawy smartfonów, we współpracy z firmą technologiczną Sollers Consulting, wdrożyła platformę do zdalnej obsługi szkód.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...