Eksperci Sollers Consulting wskazują, że branża ubezpieczeń musi przejść proces cyfrowej zmiany, aby utrzymać swoją konkurencyjność. Jak podkreślają, obecne kanały komunikacji z klientami i dystrybucji polis są przestarzałe. Ich zdaniem, najlepszym rozwiązaniem są inwestycje w cyfrowe platformy sprzedaży, integrujące różne kanały i produkty.
Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane
Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...