Eksperci Sollers Consulting wskazują, że branża ubezpieczeń musi przejść proces cyfrowej zmiany, aby utrzymać swoją konkurencyjność. Jak podkreślają, obecne kanały komunikacji z klientami i dystrybucji polis są przestarzałe. Ich zdaniem, najlepszym rozwiązaniem są inwestycje w cyfrowe platformy sprzedaży, integrujące różne kanały i produkty.
Artykuły powiązane
Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję
11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...