Eksperci Sollers Consulting wskazują, że branża ubezpieczeń musi przejść proces cyfrowej zmiany, aby utrzymać swoją konkurencyjność. Jak podkreślają, obecne kanały komunikacji z klientami i dystrybucji polis są przestarzałe. Ich zdaniem, najlepszym rozwiązaniem są inwestycje w cyfrowe platformy sprzedaży, integrujące różne kanały i produkty.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki
Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...