Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 18 września 2019 r. (sygn. akt IV CSK 292/18) orzekł, że w przypadku szkód wyrządzonych przez pojazdy będące równocześnie maszynami roboczymi o odpowiedzialności z tytułu OC komunikacyjnego przesądzać będzie, w jakiej funkcji pojazd był wykorzystywany w chwili wyrządzenia szkody – czy była to funkcja robocza czy funkcja środka transportu.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku
Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...

Zmiany na rynku kryptowalut
Rada Ministrów przyjęła nowy projekt ustawy o rynku kryptoaktywów, przygotowanym przez Ministerstwo Finansów. Przepisy t...