Nie tylko tradycyjne umowy na utrzymanie systemu informatycznego wdrożonego w infrastrukturze danego podmiotu powinny mieć zagwarantowany poziom świadczenia usług. Udostępnianie oprogramowania w chmurze (SaaS) również może się wiązać z czasową niedostępnością, nie tylko z powodu awarii, ale i aktualizacji. Service Level Agreement jest o tyle ważnym elementem relacji z dostawcą rozwiązań chmurowych, że bezpośrednio wyznacza zakres jego odpowiedzialności.
Artykuły powiązane
Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN
Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...