Blisko jedna trzecia seniorów nie korzysta z bankowości internetowej ze względu na brak wiedzy w tym zakresie. Jeżeli już korzystają, to częściej za pomocą komputera (49%), rzadziej przez smartfon (16%). Najczęściej jednak wolą odwiedzić bank osobiście: aż 8 na 10 seniorów zrobiło to przynajmniej raz w ciągu ostatniego roku – wynika z badania przygotowanego na zlecenie Alior Banku.
Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy
Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania
RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.
Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...