bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Santander wprowadza nowe procesy na infolinii

Santander wprowadza nowe procesy na infolinii

Dodano: 2020-05-15
Publikator: informacja prasowa

Santader Bank Polska, w związku z pandemią koronawirusa, umożliwił klientom realizacje kolejnych procesów na infolinii. Za jej pomocą klienci mogą np. wnioskować o kartę debetową czy nadać jej nowy PIN.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...