bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Santander wdraża Chatbota Santi

Santander wdraża Chatbota Santi

Dodano: 2020-08-20
Publikator: informacja prasowa

Santander Bank Polska wdrożył chatbota o imieniu Santi, który umożliwia klientom i osobom zainteresowanym przedstawienie oferty banku o każdej porze. Rozwiązanie odpowie na potrzeby osób, które chcą się skontaktować z bankiem szybko, w niestandardowych godzinach oraz wolą bankować zdalnie.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

    Zadaj Pytanie