bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
SALTUS Ubezpieczenia rozważa uruchomienie obsługi klienta w jęz. ukraińskim

SALTUS Ubezpieczenia rozważa uruchomienie obsługi klienta w jęz. ukraińskim

Dodano: 2017-08-22

SALTUS Ubezpieczenia wychodzi naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom obcokrajowców pracujących w Polsce, szczególnie swoją ofertę będzie kierował do Ukraińców zatrudnionych w polskich firmach. W tym celu spółka myśli nad uruchomieniem obsługi klienta w języku ukraińskim.

– Zmieniający się obraz rynku pracy w Polsce ma duży wpływ na rozwój dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych. Polisami grupowymi objętych jest 77% ogółu ubezpieczonych. Dlatego uważnie śledzimy trendy i staramy się dostosować ofertę do bieżących potrzeb. Nasze Centrum Umawiania Wizyt oferuje możliwość kontaktu z konsultantem w języku angielskim. Już teraz miesięcznie przeprowadzamy od kilkunastu do kilkudziesięciu takich rozmów. Również systemy zamawiania świadczeń online, serwis internetowy i aplikacja mobilna, są dostępne w tym języku. Mając na uwadze rosnącą liczbę pracowników pochodzących z Ukrainy, rozważamy wprowadzenie możliwości kontaktu również w tym języku – mówi Sławomir Koszewski, Dyrektor Działu Obsługi Ubezpieczeń Zdrowotnych w SALTUS Ubezpieczenia.

Jak wskazuje spółka w komunikacie prasowym, z roku na rok przybywa cudzoziemców, którzy podejmują pracę w polskich firmach. Szczególnie zeszły rok był rekordowy pod względem wydanych zezwoleń na pracę dla osób z zagranicy, jak i zarejestrowanych oświadczeń o planach zatrudnienia obcokrajowców. Według danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, liczba nowych pozwoleń wzrosła o 94%, a oświadczeń o 68%. SALTUS Ubezpieczenia podkreśla, że w przypadku firm zatrudniających obcokrajowców posiadanie grupowego ubezpieczenia zdrowotnego zapewniającego dostęp do niepublicznej opieki jest wręcz koniecznością. Wizyta u lekarza w ramach NFZ wiąże się dla cudzoziemca z dodatkowymi formalnościami, a często jest również utrudniona ze względu na barierę językową.

– Proces umówienia wizyty lekarskiej lub badania diagnostycznego w ramach dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego jest dla obcokrajowca wygodniejszy w porównaniu ze świadczeniami NFZ. Nie musi on przechodzić dodatkowych formalności związanych z weryfikacją uprawnień. W przypadku braku numeru PESEL, obcokrajowiec musi jedynie podać numer karty ubezpieczenia zdrowotnego podczas rozmowy z konsultantem. W przypadku korzystania z aplikacji mobilnej jest to jeszcze łatwiejsze, zapamiętuje ona dane logowania – dodaje Sławomir Koszewski z SALTUS Ubezpieczenia.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...