bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Rzecznik Finansowy pyta banki o przerwy w dostępie do bankowości online

Rzecznik Finansowy pyta banki o przerwy w dostępie do bankowości online

Dodano: 2020-10-22
Publikator: Rzecznik Finansowy

W ostatnim czasie do Biura RF trafiają skargi konsumentów dot. braku dostępu do usług bankowości online. Klienci skarżą się też na sposób informowania i traktowania ich w tego typu sytuacjach. W związku z tym Rzecznik postanowił wystąpić do podmiotów rynku bankowo – kapitałowego oraz Komisji Nadzoru Finansowego o udzielenie informacji dotyczących zakresu i częstotliwości występowania przerw w dostępności zdalnej bankowości.

Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...