bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Rzecznik Finansowy pyta banki o przerwy w dostępie do bankowości online

Rzecznik Finansowy pyta banki o przerwy w dostępie do bankowości online

Dodano: 2020-10-22
Publikator: Rzecznik Finansowy

W ostatnim czasie do Biura RF trafiają skargi konsumentów dot. braku dostępu do usług bankowości online. Klienci skarżą się też na sposób informowania i traktowania ich w tego typu sytuacjach. W związku z tym Rzecznik postanowił wystąpić do podmiotów rynku bankowo – kapitałowego oraz Komisji Nadzoru Finansowego o udzielenie informacji dotyczących zakresu i częstotliwości występowania przerw w dostępności zdalnej bankowości.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...