bg
Chcę wiedzieć o...

Rynek aplikacji

Dodano: 2016-12-01

Google we współpracy z instytutem badawczym Ipsos przeprowadził badanie „Analiza marketingu aplikacji mobilnych: jak naprawdę klienci znajdują aplikacje i jak z nich korzystają”. Zapytali w nim 8.470 użytkowników smartfonów o używane przez nich aplikacje mobilne.

Wynika z nich, że średnio użytkownik smartfona posiada zainstalowanych 36 aplikacji, z czego tylko 26 proc. z nich jest uruchamiana każdego dnia. Tyle samo po zainstalowaniu nigdy nie była przez nich włączana. Największym zainteresowaniem użytkowników cieszą się aplikacje społecznościowe (68% badanych uruchamia je codziennie) i gry (codziennie korzysta z nich 46% ankietowanych).

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...