bg
Chcę wiedzieć o...

Rynek aplikacji

Dodano: 2016-12-01

Google we współpracy z instytutem badawczym Ipsos przeprowadził badanie „Analiza marketingu aplikacji mobilnych: jak naprawdę klienci znajdują aplikacje i jak z nich korzystają”. Zapytali w nim 8.470 użytkowników smartfonów o używane przez nich aplikacje mobilne.

Wynika z nich, że średnio użytkownik smartfona posiada zainstalowanych 36 aplikacji, z czego tylko 26 proc. z nich jest uruchamiana każdego dnia. Tyle samo po zainstalowaniu nigdy nie była przez nich włączana. Największym zainteresowaniem użytkowników cieszą się aplikacje społecznościowe (68% badanych uruchamia je codziennie) i gry (codziennie korzysta z nich 46% ankietowanych).

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...