bg
Chcę wiedzieć o...

Rynek aplikacji

Dodano: 2016-12-01

Google we współpracy z instytutem badawczym Ipsos przeprowadził badanie „Analiza marketingu aplikacji mobilnych: jak naprawdę klienci znajdują aplikacje i jak z nich korzystają”. Zapytali w nim 8.470 użytkowników smartfonów o używane przez nich aplikacje mobilne.

Wynika z nich, że średnio użytkownik smartfona posiada zainstalowanych 36 aplikacji, z czego tylko 26 proc. z nich jest uruchamiana każdego dnia. Tyle samo po zainstalowaniu nigdy nie była przez nich włączana. Największym zainteresowaniem użytkowników cieszą się aplikacje społecznościowe (68% badanych uruchamia je codziennie) i gry (codziennie korzysta z nich 46% ankietowanych).

Artykuły powiązane

Sąd w Koszalinie – umowy z funduszami kapitałowymi mogą być nieważne

Produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które są powiązane z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, mogą w p...

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...