bg
Chcę wiedzieć o...

Rynek aplikacji

Dodano: 2016-12-01

Google we współpracy z instytutem badawczym Ipsos przeprowadził badanie „Analiza marketingu aplikacji mobilnych: jak naprawdę klienci znajdują aplikacje i jak z nich korzystają”. Zapytali w nim 8.470 użytkowników smartfonów o używane przez nich aplikacje mobilne.

Wynika z nich, że średnio użytkownik smartfona posiada zainstalowanych 36 aplikacji, z czego tylko 26 proc. z nich jest uruchamiana każdego dnia. Tyle samo po zainstalowaniu nigdy nie była przez nich włączana. Największym zainteresowaniem użytkowników cieszą się aplikacje społecznościowe (68% badanych uruchamia je codziennie) i gry (codziennie korzysta z nich 46% ankietowanych).

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku

Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...

Zmiany na rynku kryptowalut

Rada Ministrów przyjęła nowy projekt ustawy o rynku kryptoaktywów, przygotowanym przez Ministerstwo Finansów. Przepisy t...