bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Rośnie lojalność klientów zakładów ubezpieczeń

Rośnie lojalność klientów zakładów ubezpieczeń

Dodano: 2017-02-21

Kazimierz Stańczak, partner w firmie konsultingowej Bain & Company, w specjalnej opinii opublikowanej na łamach dziennika Rzeczpospolita, stwierdził, że rośnie lojalność klientów wobec zakładów ubezpieczeń.

Partner Bain & Company wskazał, że w przypadku polskiego rynku ubezpieczeniowego wzrósł średni wskaźnik NPS (Net Promoter Score), który obrazuje stosunek osób, polecających daną markę do osób nastawionych krytycznie. W przypadku ocen zakładów ubezpieczeniowych działu I wskaźnik wzrósł o 7 p.p., a dla spółek majątkowych o 6 p.p. Dodał, że w Polsce w dalszym ciągu w tym badaniu nie wyłania się żaden lider w branży ubezpieczeniowej.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...