bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
RESO udoskonala Panel Agenta

RESO udoskonala Panel Agenta

Dodano: 2017-01-24

W 2017 r. RESO zamierza udoskonalić i rozwinąć stworzony przez siebie system sprzedaży produktów ubezpieczeniowych – Panel Agenta RESO. Jak zapewnia RESO, „dział IT, Departament Sprzedaży oraz underwriterzy cały czas pracują nad udoskonaleniem systemu sprzedaży RESO, co ma nastąpić poprzez wprowadzenie nowych możliwości i zmodyfikowanie dotychczasowych funkcji”.

W lutym 2017 r. w Panelu Agenta wprowadzona zostanie nowa funkcjonalność do generowania Oferto-Polis związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem OC komunikacyjnym. „System działania Oferto-Polis połączy trzy działające obecnie procesy: wysyłania do klientów ofert dotyczących kontynuacji ubezpieczenia OC w Balcia Insurance SE, wznawiania polis na podstawie wysłanych ofert przez agentów ubezpieczeniowych lub bezpośrednio przez RESO oraz wystawiania polis w trybie klauzuli prolongacyjnej w przypadku wystąpienia określonych do tego przesłanek” – podaje RESO. System ten ma zminimalizować ilość wysyłanych do klientów dokumentów oraz maksymalnie zautomatyzować proces rozliczeń co wpłynie na zmniejszenie kosztów obsługi polisy.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...