bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
RESO udoskonala Panel Agenta

RESO udoskonala Panel Agenta

Dodano: 2017-01-24

W 2017 r. RESO zamierza udoskonalić i rozwinąć stworzony przez siebie system sprzedaży produktów ubezpieczeniowych – Panel Agenta RESO. Jak zapewnia RESO, „dział IT, Departament Sprzedaży oraz underwriterzy cały czas pracują nad udoskonaleniem systemu sprzedaży RESO, co ma nastąpić poprzez wprowadzenie nowych możliwości i zmodyfikowanie dotychczasowych funkcji”.

W lutym 2017 r. w Panelu Agenta wprowadzona zostanie nowa funkcjonalność do generowania Oferto-Polis związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem OC komunikacyjnym. „System działania Oferto-Polis połączy trzy działające obecnie procesy: wysyłania do klientów ofert dotyczących kontynuacji ubezpieczenia OC w Balcia Insurance SE, wznawiania polis na podstawie wysłanych ofert przez agentów ubezpieczeniowych lub bezpośrednio przez RESO oraz wystawiania polis w trybie klauzuli prolongacyjnej w przypadku wystąpienia określonych do tego przesłanek” – podaje RESO. System ten ma zminimalizować ilość wysyłanych do klientów dokumentów oraz maksymalnie zautomatyzować proces rozliczeń co wpłynie na zmniejszenie kosztów obsługi polisy.

Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...