bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU wykorzystuje sztuczną inteligencję w obsłudze szkód komunikacyjnych

PZU wykorzystuje sztuczną inteligencję w obsłudze szkód komunikacyjnych

Dodano: 2020-11-27
Publikator: informacja prasowa

PZU – we współpracy z Tractable – udoskonala obsługę roszczeń przy pomocy sztucznej inteligencji. Technologia umożliwia weryfikację w czasie rzeczywistym niemal wszystkich szkód komunikacyjnych sprawdzanych przez ubezpieczyciela.

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...