bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU wykorzystuje sztuczną inteligencję w obsłudze szkód komunikacyjnych

PZU wykorzystuje sztuczną inteligencję w obsłudze szkód komunikacyjnych

Dodano: 2020-11-27
Publikator: informacja prasowa

PZU – we współpracy z Tractable – udoskonala obsługę roszczeń przy pomocy sztucznej inteligencji. Technologia umożliwia weryfikację w czasie rzeczywistym niemal wszystkich szkód komunikacyjnych sprawdzanych przez ubezpieczyciela.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...