bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU uruchomił sprzedaż ubezpieczeń turystycznych przez aplikację Facebook Messenger

PZU uruchomił sprzedaż ubezpieczeń turystycznych przez aplikację Facebook Messenger

Dodano: 2017-04-27

PZU umożliwił zakup ubezpieczenia turystycznego poprzez aplikację Facebook Messenger. „Głównym celem wykorzystania narzędzia jest chęć dotarcia i zainteresowania ofertą młodych klientów oraz tych, którzy poszukują oferty PZU w Internecie” – podał ubezpieczyciel.

Usługa jest realizowana w sposób szybki i intuicyjny. Wystarczy, że klient wejdzie na facebook’owy profil ubezpieczyciela i rozpocznie rozmowę z firmą. Automatycznie zostanie poproszony o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań, dotyczących m.in. miejsca i celu podróży, liczby osób objętych ubezpieczeniem oraz daty wyjazdu.

Następnie system szacuje wysokość składki. Po zakończeniu wyliczeń konsument może zrezygnować, rozpocząć proces szacowania składki od nowa lub przyjąć ofertę. W przypadku zaznaczenia ostatniej opcji zostanie przeniesiony do systemu płatności PZU.       

Jak wskazał zakład ubezpieczeń, powyższe rozwiązanie wpisuje się w przyjętą strategię ubezpieczyciela na lat 2016-2020. Zgodnie z zapowiedziami, w planach są przygotowywane kolejne tego typu innowacyjne rozwiązania.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...