PZU po raz trzeci zostało sponsorem „The Voice Kids”. Spółka m.in. ufunduje nagrodę, w postaci nagrania teledysku i singla, dla zwycięzcy internetowego plebiscytu. Przekaże również 30 tys. zł na rzecz fundacji promującej uzdolnione muzycznie dzieci.
Artykuły powiązane
							Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
								Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...							 
							 
							
							ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
								W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...							 
							 
							
							VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
								Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...