PZU uruchamia kolejną inicjatywą związaną z obecnym stanem pandemii. Tym razem ubezpieczyciel przedstawi w mediach internetowych propozycje spędzenia czasu w domu. W ofercie znajdą się materiały edukacyjne, wspólne treningi online, filmy i porady na temat zdrowia, a także miniserial dla dzieci.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku
Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...

Zmiany na rynku kryptowalut
Rada Ministrów przyjęła nowy projekt ustawy o rynku kryptoaktywów, przygotowanym przez Ministerstwo Finansów. Przepisy t...