89 proc. Polaków oczekuje, że informacje będą przekazywane przez przedsiębiorstwa w sposób prosty i zrozumiały. Z kolei co piąty przyznaje, że podjął złą decyzję z powodu niezrozumiałej korespondencji – wynika z sondażu przeprowadzonego przez Norstat Polska na zlecenie Biura Prostego Języka PZU.
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...