Jedynie co czwarty pasażer otrzymuje od linii lotniczych należne mu odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot, takie wnioski płyną z raportu przygotowanego przez europejskie organizacje konsumenckie, którego najistotniejsze wnioski zaprezentowała PAP. Jak zawarto w raporcie, linie lotnicze nie wywiązują się także z innych obowiązków względem podróżujących, takich jak zapewnienie posiłku, noclegu czy umożliwienia kontaktu z najbliższymi.
Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy
Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania
RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.
Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...