bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Przewoźnicy lotniczy nie wypłacają należnych świadczeń za odwołane lub opóźnione loty

Przewoźnicy lotniczy nie wypłacają należnych świadczeń za odwołane lub opóźnione loty

Dodano: 2017-04-28

Jedynie co czwarty pasażer otrzymuje od linii lotniczych należne mu odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot, takie wnioski płyną z raportu przygotowanego przez europejskie organizacje konsumenckie, którego najistotniejsze wnioski zaprezentowała PAP. Jak zawarto w raporcie, linie lotnicze nie wywiązują się także z innych obowiązków względem podróżujących, takich jak zapewnienie posiłku, noclegu czy umożliwienia kontaktu z najbliższymi.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...