bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Projekt Smart Bell dla AXA Polska nagrodzony na festiwalu Cannes Lions

Projekt Smart Bell dla AXA Polska nagrodzony na festiwalu Cannes Lions

Dodano: 2017-06-27

Agencja FCB Warsaw została nagrodzona Srebrnym i Brązowym Lwem na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions za projekt „Smart Bell” dla AXA Polska. Srebrną nagrodę otrzymała w kategorii Lions Health – Health&Wellness – Insurance oraz brązową w kategorii Radio. – Musieliśmy wychodzić sporo poza swoje kompetencje – przyznają Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.

Smart Bell to innowacyjny dzwonek rowerowy, który emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę. Projekt ten przybrał funkcję tylnego światła, dlatego SmartBell po zapaleniu świeci na czerwono jak tylna lampka, natomiast w momencie nadawania sygnału rozświetla się niebieskim światłem. W przyszłość dzwonek ma być dostępny dla klientów AXA jako element oferty ubezpieczenia (czytaj więcej: Smart bell – polski wynalazek, który zadba o bezpieczeństwo rowerzystów ze wsparciem od AXA).

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...