bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Projekt Smart Bell dla AXA Polska nagrodzony na festiwalu Cannes Lions

Projekt Smart Bell dla AXA Polska nagrodzony na festiwalu Cannes Lions

Dodano: 2017-06-27

Agencja FCB Warsaw została nagrodzona Srebrnym i Brązowym Lwem na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions za projekt „Smart Bell” dla AXA Polska. Srebrną nagrodę otrzymała w kategorii Lions Health – Health&Wellness – Insurance oraz brązową w kategorii Radio. – Musieliśmy wychodzić sporo poza swoje kompetencje – przyznają Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.

Smart Bell to innowacyjny dzwonek rowerowy, który emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę. Projekt ten przybrał funkcję tylnego światła, dlatego SmartBell po zapaleniu świeci na czerwono jak tylna lampka, natomiast w momencie nadawania sygnału rozświetla się niebieskim światłem. W przyszłość dzwonek ma być dostępny dla klientów AXA jako element oferty ubezpieczenia (czytaj więcej: Smart bell – polski wynalazek, który zadba o bezpieczeństwo rowerzystów ze wsparciem od AXA).

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...