MetLife wspólnie z firmą badawczą SW Research zanalizował potrzeby i oczekiwania pracowników, które w największym stopniu wpływają na ich lojalność i przywiązanie do organizacji. Jak wynika z badania, prawie 80 proc. pracowników małych firm uważa, że pracodawcy mogliby lepiej dostosować pozapłacowe świadczenia do ich indywidualnych potrzeb, co wpłynęłoby na ich zadowolenie z pracy. W dużych firmach, zatrudniających powyżej 100 pracowników, odsetek osób oczekujących zindywidualizowanych benefitów jest znacznie większy.
Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane
Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...