MetLife wspólnie z firmą badawczą SW Research zanalizował potrzeby i oczekiwania pracowników, które w największym stopniu wpływają na ich lojalność i przywiązanie do organizacji. Jak wynika z badania, prawie 80 proc. pracowników małych firm uważa, że pracodawcy mogliby lepiej dostosować pozapłacowe świadczenia do ich indywidualnych potrzeb, co wpłynęłoby na ich zadowolenie z pracy. W dużych firmach, zatrudniających powyżej 100 pracowników, odsetek osób oczekujących zindywidualizowanych benefitów jest znacznie większy.
Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć
Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...