bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Pozytywne doświadczenia klientów kluczem do przywiązania do firmy

Pozytywne doświadczenia klientów kluczem do przywiązania do firmy

Dodano: 2021-05-07
Publikator: informacja prasowa

Grupa PZU zleciła raport Customer Experience. Zbadano opinię 3000 klientów firm z branży usługowej, ubezpieczeniowej i prywatnej opieki medycznej. Okazało się, że 9 na 10 z nich wybiera ponownie firmy, z których wcześniej było zadowolonych. Jeśli chodzi o branżę ubezpieczeniową, jakość doświadczeń ma jeszcze większe znaczenie.

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...