Grupa PZU zleciła raport Customer Experience. Zbadano opinię 3000 klientów firm z branży usługowej, ubezpieczeniowej i prywatnej opieki medycznej. Okazało się, że 9 na 10 z nich wybiera ponownie firmy, z których wcześniej było zadowolonych. Jeśli chodzi o branżę ubezpieczeniową, jakość doświadczeń ma jeszcze większe znaczenie.
Artykuły powiązane
 
							ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
								W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...							 
							 
							 
							VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
								Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...							 
							 
							 
							Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane
								Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...							 
							 
							 
 
									 	 
									 	 
									 	 
									 	