Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie w sprawie sposobu zapraszania konsumentów na prezentację sprzętu, sprzedawanego przez jedną z firm na polskim rynku. Pracownicy odpowiedzialni za telemarketing dzwonili pod numery z książki telefonicznej co wyklucza wcześniejsze udzielenie zgody na kontakt.
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...