bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Podsumowanie pierwszego roku marki LINK4 Mama

Podsumowanie pierwszego roku marki LINK4 Mama

Dodano: 2019-05-27
Publikator: informacja prasowa

Rok temu na rynku zadebiutowała nowa marka ubezpieczeniowa LINK4 Mama. To unikatowa oferta od LINK4 dostępna w dwóch pakietach: dla rodziców i dla dzieci. Produkty od samego początku cieszą się dużym zainteresowaniem na rynku. Przez pierwszy rok swojego istnienia sprzedaż przekroczyła 150 proc. założonego planu.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...