bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PKO promuje ofertę ubezpieczeń w nowej kampanii telewizyjnej

PKO promuje ofertę ubezpieczeń w nowej kampanii telewizyjnej

Dodano: 2021-07-19
Publikator: informacja prasowa

PKO wystartował z nową kampanią telewizyjną, która potrwa do 15 sierpnia. Jej celem jest przedstawienie stałym i potencjalnym klientom banku nowej oferty ubezpieczeń grupy PKO.

Nowa kampania telewizyjna PKO promuje trzy rodzaje ubezpieczeń, nie tylko powiązanych z produktami bankowymi, lecz też samodzielnych. Bank przedstawia ubezpieczenia, które chronią majątek, życie i zdrowie. W ramach akcji, klienci zostaną poinformowani o ubezpieczeniu dziecka, mieszkania oraz podróży.

– W ramach kampanii będziemy emitować 15-sekundowy spot obrazujący trzy sytuacje życiowe, które mogą się zdarzyć nagle i być nieprzyjemne w skutkach. Dlatego warto rozważyć wcześniejsze zapewnienie sobie pomocy ubezpieczyciela. Przygotowany spot jest z jednej strony konkretny i jasno pokazuje ryzyka, od jakich ubezpieczamy, z drugiej jest lekki w formie. Myślę, że zwróci uwagę telewidza i wzbudzi refleksję. Chcemy przekazać obecnym i potencjalnym klientom PKO, że z naszymi ubezpieczeniami mogą poczuć się bezpiecznie i otrzymać wsparcie, kiedy tego potrzebują – mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia.

PKO Ubezpieczenie dziecka to najnowszy produkt banku. Dedykowany jest on dzieciom i młodzieży do 20. roku życia, zawiera usługę opieki medycznej oraz wsparcie lekarzy wielu specjalizacji. Natomiast dzięki ubezpieczeniu Mój Dom 24 można uzyskać odszkodowanie w przypadku ewentualnego uszkodzenia nieruchomości oraz sprzętów domowych. Z kolei ubezpieczenie Moje Podróże24 posiada trzy wersje: Polska, Europa i Świat. Oprócz pomocy w zakresie kosztów leczenia i ubezpieczenia assistance, oferta obejmuje również pomoc w zaostrzeniach lub powikłaniach chorób przewlekłych.

Kampania telewizyjna jest emitowana w  telewizji Polsat i TVP oraz na tematycznych stacjach. Wszystkie ubezpieczenia są dostępne online – w serwisie iPKO lub aplikacji IKO.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...