bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PKO promuje ofertę ubezpieczeń w nowej kampanii telewizyjnej

PKO promuje ofertę ubezpieczeń w nowej kampanii telewizyjnej

Dodano: 2021-07-19
Publikator: informacja prasowa

PKO wystartował z nową kampanią telewizyjną, która potrwa do 15 sierpnia. Jej celem jest przedstawienie stałym i potencjalnym klientom banku nowej oferty ubezpieczeń grupy PKO.

Nowa kampania telewizyjna PKO promuje trzy rodzaje ubezpieczeń, nie tylko powiązanych z produktami bankowymi, lecz też samodzielnych. Bank przedstawia ubezpieczenia, które chronią majątek, życie i zdrowie. W ramach akcji, klienci zostaną poinformowani o ubezpieczeniu dziecka, mieszkania oraz podróży.

– W ramach kampanii będziemy emitować 15-sekundowy spot obrazujący trzy sytuacje życiowe, które mogą się zdarzyć nagle i być nieprzyjemne w skutkach. Dlatego warto rozważyć wcześniejsze zapewnienie sobie pomocy ubezpieczyciela. Przygotowany spot jest z jednej strony konkretny i jasno pokazuje ryzyka, od jakich ubezpieczamy, z drugiej jest lekki w formie. Myślę, że zwróci uwagę telewidza i wzbudzi refleksję. Chcemy przekazać obecnym i potencjalnym klientom PKO, że z naszymi ubezpieczeniami mogą poczuć się bezpiecznie i otrzymać wsparcie, kiedy tego potrzebują – mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia.

PKO Ubezpieczenie dziecka to najnowszy produkt banku. Dedykowany jest on dzieciom i młodzieży do 20. roku życia, zawiera usługę opieki medycznej oraz wsparcie lekarzy wielu specjalizacji. Natomiast dzięki ubezpieczeniu Mój Dom 24 można uzyskać odszkodowanie w przypadku ewentualnego uszkodzenia nieruchomości oraz sprzętów domowych. Z kolei ubezpieczenie Moje Podróże24 posiada trzy wersje: Polska, Europa i Świat. Oprócz pomocy w zakresie kosztów leczenia i ubezpieczenia assistance, oferta obejmuje również pomoc w zaostrzeniach lub powikłaniach chorób przewlekłych.

Kampania telewizyjna jest emitowana w  telewizji Polsat i TVP oraz na tematycznych stacjach. Wszystkie ubezpieczenia są dostępne online – w serwisie iPKO lub aplikacji IKO.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...