bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PKO Bank Polski z ponad 250 tysiącami sprzedanych ubezpieczeń komunikacyjnych

PKO Bank Polski z ponad 250 tysiącami sprzedanych ubezpieczeń komunikacyjnych

Dodano: 2021-07-13
Publikator: informacja prasowa

Klienci PKO Banku Polskiego kupili ponad ćwierć miliona pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się oferta ubezpieczeń OC, Auto Casco, NNW oraz Assistance.

– Ogromnie cieszy nas przekroczenie progu ćwierć miliona sprzedanych pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych. W środowisku niskich stóp procentowych banki starają się budować potencjał do zwiększania dochodów pozaodsetkowych. Jednym z obszarów umożliwiających PKO takie działania są ubezpieczenia. Zmierzamy w kierunku budowy modelu, w którym PKO Bank Polski będzie hurtownią sprzedaży ubezpieczeń – zarówno tych powiązanych z produktami finansowymi, jak i samodzielnych polis ubezpieczeniowych związanych ze zdrowiem, życiem i majątkiem, również komunikacyjnych. Dzięki cyfryzacji, wieloletnie starania banków mające na celu wprowadzenie indywidualnych produktów ubezpieczeń do masowej sprzedaży zaczynają przynosić efekty. We Francji, Hiszpanii a także Włoszech banki stały się wiodącymi ubezpieczycielami na tamtejszych rynkach. Chcemy iść tą drogą i stać się wiodącym operatorem ubezpieczeniowym w Polsce – mówi Jan Emeryk Rościszewski, wiceprezes kierujący pracami zarządu PKO Banku Polskiego.

Bank oferuje polisy OC z Zieloną Kartą, AC, NNW i Assistance we współpracy z towarzystwami ubezpieczeń: Benefia, InterRisk, Link4, Proama oraz Uniqa. PKO przy sprzedaży ubezpieczeń wykorzystuje porównywarkę produktów działającą w trybie on-line. Istnieje również możliwość zakupu pakietu, którego polisy OC i AC mogą pochodzić od różnych ubezpieczycieli.

75 proc. klientów kupujących ubezpieczenia komunikacyjne w PKO to mężczyźni. Największą popularnością cieszą się stacjonarne zakupy pakietów. Coraz częściej jednak klienci PKO korzystają z usług on-line. Średni wiek osób używających tego wygodnego narzędzia jest o 10 lat niższy od wieku klienta wybierającego wizytę w placówce.

Proces zakupu ubezpieczenia w aplikacji IKO lub serwisie transakcyjnym iPKO jest bardzo prosty. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w zakładce Ubezpieczenie i wpisać dane, po czym system sam wylicza koszt wybranych ubezpieczeń i przedstawia wszystkie oferty z zaznaczeniem tej najbardziej korzystnej cenowo. Po zatwierdzeniu zakupu narzędziem autoryzacyjnym, dokumenty ubezpieczeniowe są dostępne w iPKO/IKO oraz przesyłane na adres e-mail klienta. Ubezpieczenie można wykupić nawet z 6-miesięcznym wyprzedzeniem.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...