bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PKO Bank Polski wdraża workai – innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej

PKO Bank Polski wdraża workai – innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej

Dodano: 2021-05-17
Publikator: informacja prasowa

Workai to platforma Digital Employee Experience, która wspiera komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zwiększa poziom zaangażowania pracowników. Dzięki niej można prowadzić spersonalizowaną i angażującą komunikację, a także mierzyć jej efekty, używając niewymagających wiedzy technicznej narzędzi w chmurze.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...