bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PKO Bank Polski wdraża workai – innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej

PKO Bank Polski wdraża workai – innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej

Dodano: 2021-05-17
Publikator: informacja prasowa

Workai to platforma Digital Employee Experience, która wspiera komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zwiększa poziom zaangażowania pracowników. Dzięki niej można prowadzić spersonalizowaną i angażującą komunikację, a także mierzyć jej efekty, używając niewymagających wiedzy technicznej narzędzi w chmurze.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...