bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Pekao promuje Pakiet Komfort, zawierający ubezpieczenie od PZU

Pekao promuje Pakiet Komfort, zawierający ubezpieczenie od PZU

Dodano: 2021-07-16
Publikator: informacja prasowa

Bank Pekao S.A. przygotował nową ofertę dla klientów indywidualnych, posiadajacych Konto Przekorzystne – Pakiet Komfort. Jest to produkt zawierający pakiet ochronny, dostarczany przez PZU, oraz pakiet poleceń przelewów natychmiastowych.

Pakiet Komfort składa się z dwóch elementów. Pierwszym z nich jest określony zestaw poleceń przelewów natychmiastowych. Mogą one być kierowane do innych banków, a ich liczba jest ograniczona w miesiącu. Drugi element to ubezpieczenie, dostarczane przez PZU, które zapewnia ochronę transakcji zakupów online, a także uslugi home assistance i od kradzieży mienia. Produkt dostarczany jest w trzech wariantach: Standardowym, Złotym i Platynowym. Przez pół roku Pakiet Komfort jest bezpłatny.

– Strategia Grupy PZU na lata 2021-2024 zakłada dynamiczne rozwinięcie współpracy z Bankiem Pekao. Ubezpieczenie PZU uzupełnia jeden z wiodących produktów bankowych, jakim jest konto osobiste. Zakres został opracowany z myślą o szczególnych potrzebach klientów banku. Wspólnie chcemy stworzyć unikatową ofertę łączonych produktów ubezpieczeniowo-bankowych. Pakiet Komfort rozszerza portfolio tego typu rozwiązań dostępnych w banku – podkreśla Małgorzata Sadurska, Członek Zarządu PZU.

– Pakiet Komfort to rozwiązanie, które mogliśmy wdrożyć, dzięki naszej współpracy z największym w kraju ubezpieczycielem. Dzięki nowej ofercie, dajemy klientom ochronę np. w zakresie transakcji podczas zakupów online i komfort kiedy trzeba natychmiast przelać pieniądze. Zapewniamy również wsparcie m.in. w przypadku kradzieży torebki czy telefonu komórkowego, a w wariantach szerszych również pomoc dziewięciu różnych fachowców w razie awarii w domu np. hydraulika, elektryka, ślusarza czy informatyka – dodaje Wojciech Werochowski, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.

Z wejściem na rynek nowego produktu związana jest kampania promocyjna. Obejmuje ona spoty reklamowe emitowane na głównych antenach telewizji oraz w kanałach tematycznych, a także w kinach. Ponadto kampania będzie realizowana w internecie, mediach społecznościowych oraz poprzez materiały BTL w oddziałach banku. Kampania potrwa do końca września.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...