Rzecznik Praw Pacjenta informuje o wzroście skarg pacjentów po wybuchu pandemii. Skargi obejmują jakość prowadzonych teleporad, trudności z dostaniem się na konsultację u lekarza czy błędy medyczne. Na wypłaty odszkodowań przez placówki medyczne już liczą kancelarie odszkodowawcze, zajmujące się prawem medycznym.
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...