bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Open Life otwiera się na segment małych i średnich przedsiębiorstw

Open Life otwiera się na segment małych i średnich przedsiębiorstw

Dodano: 2018-11-20
Publikator: ​informacja prasowa

Open Life TU Życie S.A. wprowadził do swojej oferty ubezpieczenia sponsorowane. Jak podkreślił ubezpieczyciel, chce w ten sposób ugruntować swoją pozycję na rynku małych i średnich firm.

– Zainteresowanie ubezpieczeniami sponsorowanymi w Polsce rośnie i będzie rosło. Według danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej stopa bezrobocia we wrześniu 2018 r. spadła do 5,7%, co oznacza, że zaostrza się konkurencja o pracownika. Rozbudowany pakiet socjalny, w tym ubezpieczenie na dobrych warunkach, stanowi istotną przewagę w rekrutacji wykwalifikowanych specjalistów. Z punktu widzenia pracownika, a więc i pracodawcy, najbardziej atrakcyjne są programy wielowariantowe, które każdy ubezpieczony może dopasować do własnych potrzeb, oraz właśnie produkty ze składką sponsorowaną – mówi Robert Lasota, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Grupowych w Open Life.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...