bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Obsługa klienta wyzwaniem dla ubezpieczycieli

Obsługa klienta wyzwaniem dla ubezpieczycieli

Dodano: 2017-03-09

Ogromnym wyzwaniem dla towarzystw ubezpieczeń jest odpowiednia obsługa klienta. Wraz z rozwojem technologii trendy w komunikacji ulegają zmianie. Mimo to wielu konsumentów wciąż woli korzystać z tradycyjnych kanałów kontaktu z ubezpieczycielem. Nadal sporo osób kontaktuje się z zakładem za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Są również zwolennicy wizyt w placówkach.

– Bardzo popularną formą kontaktu klienta z naszą firmą i naszej firmy z klientem jest kontakt mailowy. Rocznie wysyłamy i dostajemy ok. 7 mln maili. Dziennie jest to prawie 20 tys. Natomiast nie jest to główna forma kontaktu. Dominuje ciągle infolinia. Mamy ok. 14 mln rozmów z klientami rocznie […]. Dziennie wykonujemy i odbieramy prawie 50 tys. telefonów. Większość spraw dotyczy likwidacji szkody – powiedział w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Roman Pałac, członek zarządu PZU.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...