bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Obsługa klienta wyzwaniem dla ubezpieczycieli

Obsługa klienta wyzwaniem dla ubezpieczycieli

Dodano: 2017-03-09

Ogromnym wyzwaniem dla towarzystw ubezpieczeń jest odpowiednia obsługa klienta. Wraz z rozwojem technologii trendy w komunikacji ulegają zmianie. Mimo to wielu konsumentów wciąż woli korzystać z tradycyjnych kanałów kontaktu z ubezpieczycielem. Nadal sporo osób kontaktuje się z zakładem za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Są również zwolennicy wizyt w placówkach.

– Bardzo popularną formą kontaktu klienta z naszą firmą i naszej firmy z klientem jest kontakt mailowy. Rocznie wysyłamy i dostajemy ok. 7 mln maili. Dziennie jest to prawie 20 tys. Natomiast nie jest to główna forma kontaktu. Dominuje ciągle infolinia. Mamy ok. 14 mln rozmów z klientami rocznie […]. Dziennie wykonujemy i odbieramy prawie 50 tys. telefonów. Większość spraw dotyczy likwidacji szkody – powiedział w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Roman Pałac, członek zarządu PZU.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...