bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Obsługa klienta wyzwaniem dla ubezpieczycieli

Obsługa klienta wyzwaniem dla ubezpieczycieli

Dodano: 2017-03-09

Ogromnym wyzwaniem dla towarzystw ubezpieczeń jest odpowiednia obsługa klienta. Wraz z rozwojem technologii trendy w komunikacji ulegają zmianie. Mimo to wielu konsumentów wciąż woli korzystać z tradycyjnych kanałów kontaktu z ubezpieczycielem. Nadal sporo osób kontaktuje się z zakładem za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Są również zwolennicy wizyt w placówkach.

– Bardzo popularną formą kontaktu klienta z naszą firmą i naszej firmy z klientem jest kontakt mailowy. Rocznie wysyłamy i dostajemy ok. 7 mln maili. Dziennie jest to prawie 20 tys. Natomiast nie jest to główna forma kontaktu. Dominuje ciągle infolinia. Mamy ok. 14 mln rozmów z klientami rocznie […]. Dziennie wykonujemy i odbieramy prawie 50 tys. telefonów. Większość spraw dotyczy likwidacji szkody – powiedział w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Roman Pałac, członek zarządu PZU.

Artykuły powiązane

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku

Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...