Chociaż z roku na rok zwiększa się świadomość potrzeby przeprowadzania badań profilaktycznych, to wciąż głównie kobiety, a nie mężczyźni, realizują takie badania. Z tego powodu, Nationale-Nederlanden już piąty raz wspiera skierowaną do mężczyzn akcję Movember Polska, która od lat zachęca do rozmów na temat męskiego zdrowia.
Artykuły powiązane

Sąd Najwyższy określił zasady waloryzacji sumy gwarancyjnej z OC
Sąd Najwyższy w wyroku z 15 stycznia 2025 r. (sygn. akt III CZP 17/24) orzekł, że suma gwarancyjna obowiązująca w chwil...

Brak nadzoru przy modernizacji strony doprowadził do wycieku danych
Spółka Panek SA nie wdrożyła skutecznych środków technicznych i organizacyjnych mających na celu zabezpieczenie przetw...

NSA: Fiskus ma więcej czasu na ściąganie zaległych podatków
Organy skarbowe wygrały spór dotyczący przedawnienia zobowiązań podatkowych.
Naczelny Sąd Administracyjny w uchwale z...