W konkursie „Siła Przyciągania 2016” zorganizowanym z inicjatywy m.in. dziennika Puls Biznesu oraz PwC nagrodę główną otrzymało Nationale-Nederlanden w kategorii „Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników”.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki
Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...