Porównywarka ubezpieczeń mfind przekształciła się w nową markę – Punkta. Rebranding jest wynikiem rozbudowy dotychczasowej działalności firmy i realizacji strategii biznesowej. Spółka z internetowej porównywarki ubezpieczeń stała się multiagencją z ofertą dostępną w trzech kanałach: online, przez telefon i w przyszłości również stacjonarnie. Swoje usługi kieruje przede wszystkim do mieszkańców mniejszych miejscowości.
Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...