Porównywarka ubezpieczeń mfind przekształciła się w nową markę – Punkta. Rebranding jest wynikiem rozbudowy dotychczasowej działalności firmy i realizacji strategii biznesowej. Spółka z internetowej porównywarki ubezpieczeń stała się multiagencją z ofertą dostępną w trzech kanałach: online, przez telefon i w przyszłości również stacjonarnie. Swoje usługi kieruje przede wszystkim do mieszkańców mniejszych miejscowości.
Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane
Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...