bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Kolejny podmiot finansowy upraszcza język komunikacji

Kolejny podmiot finansowy upraszcza język komunikacji

Dodano: 2020-10-14
Publikator: informacja prasowa

Santander Bank Polska prowadzi projekt „Rzecz jasna”, który ma za cel uprościć komunikację z klientami. Zakłada on stosowanie zasad prostego języka w dokumentach, przez co sprawia, że stają się one bardziej czytelne i przejrzyste dla klientów.

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...