bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Orzeczenia
Klientowi wprowadzonemu w błąd ws. polisolokaty należy się także odszkodowanie

Klientowi wprowadzonemu w błąd ws. polisolokaty należy się także odszkodowanie

Dodano: 2016-10-06
Publikator: Sąd Okręgowy w Łodzi

Sąd Okręgowy w Łodzi w wyroku z dnia 5 sierpnia 2016 r. (sygn. akt III Ca 642/16) orzekł, że klient, który miał zamiar założenia tradycyjnej lokaty bankowej, a następnie został nakłoniony przez pracownika banku do zawarcia umowy ubezpieczenia z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, może domagać się nie tylko zwrotu wpłaconych pieniędzy. W takiej sytuacji bank powinien zapłacić także odsetki, które klient mógłby zarobić, gdyby ulokował pieniądze na tradycyjnej lokacie.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...