bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Klient wrażliwy – praktyki na czasy po pandemii

Klient wrażliwy – praktyki na czasy po pandemii

Dodano: 2021-05-31
Publikator: Polska Izba Ubezpieczeń

W czasie pandemii działania zakładów ubezpieczeń były inspirowane m. in. określonymi wymogami lub rekomendacjami regulatorów i instytucji nadzorczych. Rynki poszczególnych krajów również odpowiadały własnymi rekomendacjami proklienckich działań. Zestaw rekomendacji opracowała także Polska Izba Ubezpieczeń.

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...