bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Klient wrażliwy – praktyki na czasy po pandemii

Klient wrażliwy – praktyki na czasy po pandemii

Dodano: 2021-05-31
Publikator: Polska Izba Ubezpieczeń

W czasie pandemii działania zakładów ubezpieczeń były inspirowane m. in. określonymi wymogami lub rekomendacjami regulatorów i instytucji nadzorczych. Rynki poszczególnych krajów również odpowiadały własnymi rekomendacjami proklienckich działań. Zestaw rekomendacji opracowała także Polska Izba Ubezpieczeń.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...