bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Klienci mogą sprawdzić aktualny czas oczekiwania na pomoc drogową poprzez aplikację GEO Care

Klienci mogą sprawdzić aktualny czas oczekiwania na pomoc drogową poprzez aplikację GEO Care

Dodano: 2016-12-13

Europ Assistance Polska informuje o uruchomieniu dla swoich klientów aplikacji GEO Care. Narzędzie umożliwia śledzenie aktualnego położenia pomocy drogowej. Z aplikacji mogą już korzystać m.in. klienci ERGO Hestii. 

Osoby, oczekujące na przyjazd pomocy drogowej, otrzymują sms-a z linkiem do strony internetowej, gdzie mogą śledzić położenie pojazdu holowniczego oraz oszacować czas oczekiwania. Urządzanie działa w oparciu o sygnał GPS, natomiast czas liczony jest na podstawie Google Maps, przy założeniu, że kierowca pojazdu holowniczego wybrał najkrótszą drogą, przy uwzględnieniu panujących warunków na drodze.

– Rozwiązanie GEO Care umożliwia dostęp do rzeczywistych danych dotyczących wykonywanej usługi, w tym podglądu trasy przejazdu usługodawcy, obecnego statusu realizacji usługi, czy dostępności danego usługodawcy. Teraz także pozwala klientom oczekującym na pomoc na bieżąco monitorować czas dojazdu i aktualną pozycję pomocy drogowej. W ten sposób podnieśliśmy poziom obsługi, a co za tym idzie zadowolenia klientów – mówi Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w Europ Assistance Polska.

– Kolizja czy awaria auta zawsze wiąże się ze stresem, dlatego dla naszych klientów tak ważna jest dokładna i szybka informacja, co będzie się działo dalej. Zaczynając od infolinii, gdzie naszych klientów wita Jerzy Stuhr, przez rzetelną pomoc naszych konsultantów po wdrożoną właśnie możliwość monitorowania czasu i trasy przyjazdu pomocy drogowej. To wszystko podnosi komfort obsługi i jest elementem najwyższego standardu ochrony oferowanego przez ERGO Hestię – tłumaczy Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...