Europ Assistance Polska informuje o uruchomieniu dla swoich klientów aplikacji GEO Care. Narzędzie umożliwia śledzenie aktualnego położenia pomocy drogowej. Z aplikacji mogą już korzystać m.in. klienci ERGO Hestii.
Osoby, oczekujące na przyjazd pomocy drogowej, otrzymują sms-a z linkiem do strony internetowej, gdzie mogą śledzić położenie pojazdu holowniczego oraz oszacować czas oczekiwania. Urządzanie działa w oparciu o sygnał GPS, natomiast czas liczony jest na podstawie Google Maps, przy założeniu, że kierowca pojazdu holowniczego wybrał najkrótszą drogą, przy uwzględnieniu panujących warunków na drodze.
– Rozwiązanie GEO Care umożliwia dostęp do rzeczywistych danych dotyczących wykonywanej usługi, w tym podglądu trasy przejazdu usługodawcy, obecnego statusu realizacji usługi, czy dostępności danego usługodawcy. Teraz także pozwala klientom oczekującym na pomoc na bieżąco monitorować czas dojazdu i aktualną pozycję pomocy drogowej. W ten sposób podnieśliśmy poziom obsługi, a co za tym idzie zadowolenia klientów – mówi Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w Europ Assistance Polska.
– Kolizja czy awaria auta zawsze wiąże się ze stresem, dlatego dla naszych klientów tak ważna jest dokładna i szybka informacja, co będzie się działo dalej. Zaczynając od infolinii, gdzie naszych klientów wita Jerzy Stuhr, przez rzetelną pomoc naszych konsultantów po wdrożoną właśnie możliwość monitorowania czasu i trasy przyjazdu pomocy drogowej. To wszystko podnosi komfort obsługi i jest elementem najwyższego standardu ochrony oferowanego przez ERGO Hestię – tłumaczy Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii.