bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Klienci docenili ubezpieczenie turystyczne Warty

Klienci docenili ubezpieczenie turystyczne Warty

Dodano: 2016-10-04

W badaniu przeprowadzonym w ramach projektu Programu Konsumencki Lider Jakości ankietowani konsumenci zdecydowali, że ubezpieczenia turystyczne Warty zasłużyły na złote godło Konsumencki Lider Jakości.

Konsumencki Lider Jakości 2016 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję Strefy Gospodarki – dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Celem rankingu jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

Respondenci, biorący udział w badaniu (22,2 proc.), uznali ubezpieczenie turystyczne Warty za najlepsze na rynku. Tym samym, Warta uzyskała najlepszy wynik wśród zakładów ubezpieczeń. Drugi wynik w badaniu wyniósł 16,1 proc., a trzeci 15,6 proc. Konsumenci przede wszystkim zwracali uwagę na konkurencyjne ceny adekwatne do poziomu ochrony oraz krótki czas od zgłoszenia szkody do wypłaty odszkodowania.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...