bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Klienci docenili ubezpieczenie turystyczne Warty

Klienci docenili ubezpieczenie turystyczne Warty

Dodano: 2016-10-04

W badaniu przeprowadzonym w ramach projektu Programu Konsumencki Lider Jakości ankietowani konsumenci zdecydowali, że ubezpieczenia turystyczne Warty zasłużyły na złote godło Konsumencki Lider Jakości.

Konsumencki Lider Jakości 2016 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję Strefy Gospodarki – dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Celem rankingu jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

Respondenci, biorący udział w badaniu (22,2 proc.), uznali ubezpieczenie turystyczne Warty za najlepsze na rynku. Tym samym, Warta uzyskała najlepszy wynik wśród zakładów ubezpieczeń. Drugi wynik w badaniu wyniósł 16,1 proc., a trzeci 15,6 proc. Konsumenci przede wszystkim zwracali uwagę na konkurencyjne ceny adekwatne do poziomu ochrony oraz krótki czas od zgłoszenia szkody do wypłaty odszkodowania.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...