bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Klienci Banku Zachodniego WBK będą czekali krócej na obsługę reklamacji

Klienci Banku Zachodniego WBK będą czekali krócej na obsługę reklamacji

Dodano: 2018-01-11

Nowoczesne rozwiązanie wprowadzone przez BZ WBK skrócą czas rozpatrywania reklamacji z dwóch dni do kilku godzin. Dla klientów banku to doskonała wiadomość. Bank Zachodni WBK jako pierwszy uruchomił roboty w procesach bankowych. Rozwiązania są oparte na innowacyjnej technologii RPA.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...