bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Klienci Banku Zachodniego WBK będą czekali krócej na obsługę reklamacji

Klienci Banku Zachodniego WBK będą czekali krócej na obsługę reklamacji

Dodano: 2018-01-11

Nowoczesne rozwiązanie wprowadzone przez BZ WBK skrócą czas rozpatrywania reklamacji z dwóch dni do kilku godzin. Dla klientów banku to doskonała wiadomość. Bank Zachodni WBK jako pierwszy uruchomił roboty w procesach bankowych. Rozwiązania są oparte na innowacyjnej technologii RPA.

Artykuły powiązane

Odszkodowanie się należy pomimo, że ubezpieczający skłamał

Rzecznik Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w swojej opinii z dnia 27 czerwca 2024 r. (sygn. C-236/23) s...

Łatwiejsza transgraniczna współpraca między organami nadzoru w przypadku zmiany siedziby zakładu ubezpieczeń

Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) postanowił uzupełnić swoją decyzję z...