bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Klienci Banku Zachodniego WBK będą czekali krócej na obsługę reklamacji

Klienci Banku Zachodniego WBK będą czekali krócej na obsługę reklamacji

Dodano: 2018-01-11

Nowoczesne rozwiązanie wprowadzone przez BZ WBK skrócą czas rozpatrywania reklamacji z dwóch dni do kilku godzin. Dla klientów banku to doskonała wiadomość. Bank Zachodni WBK jako pierwszy uruchomił roboty w procesach bankowych. Rozwiązania są oparte na innowacyjnej technologii RPA.

Artykuły powiązane

CIT. Sąd potwierdza, że uproszczone połączenie spółek jest niekorzystne.

Wojewódzki Sąd Administracyjny w wyroku z 25 czerwca 2024 r. (sygn. akt I SA/Wr 104/24) orzekł, że należy zapłacić podat...

Zatrudnienie na zlecenie wyklucza z karty podatkowej

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 4 lipca 2024 r. (sygn. akt II FSK 1300/21) orzekł, że zawarcie umowy zlecenia z...

Nowa era ochrony – DFG zwiększa bezpieczeństwo zakupu mieszkań i domów od deweloperów

Zakup mieszkania lub domu na podstawie umowy deweloperskiej zawartej po 2 lipca 2024 roku będzie objęty ochroną De...