bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Kampania wizerunkowa Santander Bank Polska, promująca bank jako pracodawcę

Kampania wizerunkowa Santander Bank Polska, promująca bank jako pracodawcę

Dodano: 2021-06-23
Publikator: informacja prasowa

W nowej kampanii Santander Bank Polska pracownicy przedstawieni są jako superbohaterowie. Kampania employerbrandingowa pokazuje, jakich pracowników poszukuje firma i możliwości rozwoju, jakie oferuje. Pracownicy przedstawieni są jako superbohaterowie.

Przedsięwzięcie jest odpowiedzią na wyzwanie, przed jakim stoi Santander Bank Polska przy poszukiwaniu pracowników do obszaru IT, ryzyka, analizy danych i sieci sprzedaży.

– Poszukujemy kandydatów na niezwykle wymagającym i konkurencyjnym rynku pracy. Zależy nam na tym, aby wyróżnić się wśród innych firm, rekrutujących osoby o podobnych profilach, a także zbudować pozytywne skojarzenia z marką. Projektując kampanię skierowaną do naszych potencjalnych kandydatów, chcieliśmy pokazać, że doceniamy codzienną pracę każdej osoby zatrudnionej w firmie i wiemy, że za spektakularnymi sukcesami stoi „zwykła”, sumienna praca. Dla nas osoby, które ją wykonują, są wzorem do naśladowania i bohaterami codzienności, na których zawsze możemy polegać. To właśnie o nich i dla nich jest ta kampania – mówi Marta Pszczółkowska, dyrektor Biura Marki Pracodawcy w Santander Bank Polska.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja employerbrandingowa MJCC. Zważywszy na pandemię, wykorzystywane są głównie dostosowane do grup docelowych narzędzia online. Kampania potrwa do połowy lipca. Kolejna jej odsłona zaplanowana jest jesienią.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...