8 kwietnia 2021 wystartowała kampania wizerunkowa PZU, do udziału w którego została zaproszona tenisistka Iga Świątek. Kampania związana jest z ogłoszeniem przez spółkę strategii na lata 2021-2024. Czytaj więcej: PZU ogłosiło 4-letnią strategię rozwoju. Ubezpieczyciel stawia na synergię potencjału wszystkich spółek z Grupy
Artykuły powiązane

Sąd Najwyższy określił zasady waloryzacji sumy gwarancyjnej z OC
Sąd Najwyższy w wyroku z 15 stycznia 2025 r. (sygn. akt III CZP 17/24) orzekł, że suma gwarancyjna obowiązująca w chwil...

Brak nadzoru przy modernizacji strony doprowadził do wycieku danych
Spółka Panek SA nie wdrożyła skutecznych środków technicznych i organizacyjnych mających na celu zabezpieczenie przetw...

NSA: Fiskus ma więcej czasu na ściąganie zaległych podatków
Organy skarbowe wygrały spór dotyczący przedawnienia zobowiązań podatkowych.
Naczelny Sąd Administracyjny w uchwale z...