InterRisk wprowadził nową formę komunikacji, która trafia w potrzeby pośredników. Interium to webinaria, programy edukacyjne on-line, podczas których przedstawiciele InterRisk wraz z zaproszonymi do studia ekspertami pokazują, jak technologia pomaga pośrednikom w prowadzeniu biznesu.
Pierwsza, kwietniowa emisja zebrała przed ekranami komputerów 750 brokerów, agentów i ich pracowników. Tematem były korzyści, jakie daje pośrednikom nowa strona internetowa InterRisk. Emisja majowa była poświęcona ubezpieczeniom szkolnym. Zebrała już 1000 widzów.
Trzecie Interium zrealizowane w czerwcu obejrzało aż 3572 uczestników. Interium 3.0 pt. „Jak zawrzeć polisę szybko i obsłużyć Klienta lepiej”, które zebrało przed ekranami komputerów największą liczbę odbiorców, poświęcone było technologicznemu wsparciu biznesu, jakie oferuje pośrednikom ubezpieczyciel.
Najbliższe INTERIUM odbędzie się 7 lipca. Będzie poświęcone tematowi: Bank skutecznym agentem MSP – korzyści dla Klienta Banku, Banku i Partnerów InterRisk.
Wśród nowości, które zostały zapowiedziane znalazła się aplikacja mobilna iAgent Mobile, którą pośrednicy będą mogli zainstalować na własnych smartfonach. Aplikacja ta będzie rozwiązaniem uzupełniającym do platformy sprzedażowej. Ma wprowadzić nowe funkcje, jak na przykład wykorzystanie aparatu jako skanera kodów AZTEC z dowodu rejestracyjnego.