bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Inter Polska wdrożył nowy system do obsługi klientów

Inter Polska wdrożył nowy system do obsługi klientów

Dodano: 2020-10-02

Agenci Inter Polska mogą skorzystać z nowego rozwiązania do obsługi klientów. Ubezpieczyciel wdrożył nową aplikację – Edward.ai. O narzędziu napisał portal cashless.pl.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...