Wiele dużych organizacji dostrzega coraz większą konieczność społecznego zaangażowania. Wielkie korporacje jak i mniejsze firmy wspierają akcje charytatywne, zachęcają swoich pracowników do działalności wolontariackiej i realizują projekty na rzecz lokalnej społeczności. Zakłady ubezpieczeń pomimo, że funkcjonują na regulowanym rynku, to z perspektywy klienta są instytucjami, które tak jak inne przedsiębiorstwa, muszą zabiegać o uzyskanie jego przychylności, lojalności oraz szybko dopasowywać się do potrzeb, oczekiwań konsumentów oraz wyznawanych przez nich wartości.
Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.
W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024
W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...