Wiele dużych organizacji dostrzega coraz większą konieczność społecznego zaangażowania. Wielkie korporacje jak i mniejsze firmy wspierają akcje charytatywne, zachęcają swoich pracowników do działalności wolontariackiej i realizują projekty na rzecz lokalnej społeczności. Zakłady ubezpieczeń pomimo, że funkcjonują na regulowanym rynku, to z perspektywy klienta są instytucjami, które tak jak inne przedsiębiorstwa, muszą zabiegać o uzyskanie jego przychylności, lojalności oraz szybko dopasowywać się do potrzeb, oczekiwań konsumentów oraz wyznawanych przez nich wartości.
Artykuły powiązane
Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN
Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...