Wiele dużych organizacji dostrzega coraz większą konieczność społecznego zaangażowania. Wielkie korporacje jak i mniejsze firmy wspierają akcje charytatywne, zachęcają swoich pracowników do działalności wolontariackiej i realizują projekty na rzecz lokalnej społeczności. Zakłady ubezpieczeń pomimo, że funkcjonują na regulowanym rynku, to z perspektywy klienta są instytucjami, które tak jak inne przedsiębiorstwa, muszą zabiegać o uzyskanie jego przychylności, lojalności oraz szybko dopasowywać się do potrzeb, oczekiwań konsumentów oraz wyznawanych przez nich wartości.
Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...