Wiele dużych organizacji dostrzega coraz większą konieczność społecznego zaangażowania. Wielkie korporacje jak i mniejsze firmy wspierają akcje charytatywne, zachęcają swoich pracowników do działalności wolontariackiej i realizują projekty na rzecz lokalnej społeczności. Zakłady ubezpieczeń pomimo, że funkcjonują na regulowanym rynku, to z perspektywy klienta są instytucjami, które tak jak inne przedsiębiorstwa, muszą zabiegać o uzyskanie jego przychylności, lojalności oraz szybko dopasowywać się do potrzeb, oczekiwań konsumentów oraz wyznawanych przez nich wartości.
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...