bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Gothaer po raz trzeci wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi

Gothaer po raz trzeci wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi

Dodano: 2017-01-20

Gothaer już po raz trzeci został wyróżniony prestiżowym tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. Nagroda jest przyznawana przez konsumentów w uznaniu za innowacyjne rozwiązania i troskę o klienta.

Przyznanie towarzystwu kolejnego wyróżnienia jest potwierdzeniem wysokiej dbałości o kontakt z klientem. „Gothaer konsekwentnie realizuje strategię doskonalenia obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, bada preferencje Klientów, ich potrzeby i oczekiwania. Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” komunikuje bezcenne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż. Na uwagę zasługuje fakt, że to już trzeci rok z rzędu, kiedy Gothaer otrzymał to wyróżnienie” – podaje w komunikacie ubezpieczyciel.

Artykuły powiązane

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...

Sąd w Koszalinie – umowy z funduszami kapitałowymi mogą być nieważne

Produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które są powiązane z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, mogą w p...

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...