bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Gothaer po raz trzeci wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi

Gothaer po raz trzeci wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi

Dodano: 2017-01-20

Gothaer już po raz trzeci został wyróżniony prestiżowym tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. Nagroda jest przyznawana przez konsumentów w uznaniu za innowacyjne rozwiązania i troskę o klienta.

Przyznanie towarzystwu kolejnego wyróżnienia jest potwierdzeniem wysokiej dbałości o kontakt z klientem. „Gothaer konsekwentnie realizuje strategię doskonalenia obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, bada preferencje Klientów, ich potrzeby i oczekiwania. Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” komunikuje bezcenne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż. Na uwagę zasługuje fakt, że to już trzeci rok z rzędu, kiedy Gothaer otrzymał to wyróżnienie” – podaje w komunikacie ubezpieczyciel.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...