bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Gothaer po raz trzeci wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi

Gothaer po raz trzeci wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi

Dodano: 2017-01-20

Gothaer już po raz trzeci został wyróżniony prestiżowym tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. Nagroda jest przyznawana przez konsumentów w uznaniu za innowacyjne rozwiązania i troskę o klienta.

Przyznanie towarzystwu kolejnego wyróżnienia jest potwierdzeniem wysokiej dbałości o kontakt z klientem. „Gothaer konsekwentnie realizuje strategię doskonalenia obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, bada preferencje Klientów, ich potrzeby i oczekiwania. Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” komunikuje bezcenne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż. Na uwagę zasługuje fakt, że to już trzeci rok z rzędu, kiedy Gothaer otrzymał to wyróżnienie” – podaje w komunikacie ubezpieczyciel.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...