bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Generali Życie TU S.A. z nową usługą dla swoich klientów

Generali Życie TU S.A. z nową usługą dla swoich klientów

Dodano: 2021-08-20
Publikator: informacja prasowa

Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. wprowadziło nowość dla swoich klientów. Ubezpieczyciel udostępnił usługę mojeID. Nowe rozwiązanie pozwoli na potwierdzenie tożsamości w trybie zdalnym podczas zawierania umów ubezpieczenia na życie.

– Jako firma ubezpieczeniowa korzystamy z bezpiecznych i sprawdzonych narzędzi i usług. mojeID to kolejne cyfrowe rozwiązanie, które wdrożyliśmy w Generali z myślą o wygodzie naszych klientów. Dzięki rozwiązaniu KIR jesteśmy w stanie usprawnić proces weryfikacji tożsamości klientów, który jest wymagany w toku zawierania umów ubezpieczenia na życie. W efekcie całą procedurę można przeprowadzić w sposób całkowicie zdalny, bezpieczny i wygodny dla klienta, bez konieczności osobistego spotkania – mówi Piotr Bułka, członek Zarządu Generali Życie.

Dzięki bankowości elektronicznej usługa mojeID pozwala na całkowicie zdalne potwierdzenie tożsamości, eliminując przy tym konieczność osobistych wizyt np. w urzędzie, u ubezpieczyciela, w  przychodni czy też w firmie telekomunikacyjnej. Ułatwia korzystanie z usług podmiotów sektora komercyjnego oraz administracji publicznej. Nowe rozwiązanie jest proste w użyciu i bezpieczne. Usługa KIR jest zgodna z wymaganiami określonymi w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej.

– Błyskawicznie rozwijający się rynek usług oferowanych w trybie online oraz współczesny, coraz bardziej cyfrowy klient, to powody dla których KIR opracował, wdrożył i rozwija usługę mojeID. Wierzymy, że udostępniając nasze rozwiązanie, odpowiedzialnie wspieramy procesy digitalizacji gospodarki. W tym aspekcie kluczowe jest upowszechnianie sprawdzonych i zaufanych rozwiązań. Dlatego z satysfakcją i zadowoleniem witamy Generali Życie TU S.A. w dynamicznie rosnącym gronie podmiotów, umożliwiających swoim klientom korzystanie z mojeID – mówi Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR.

mojeID wprowadzona zaostała przez KIR na rynek w 2019 roku. Z usługi korzysta ponad 14 mln użytkowników bankowości internetowej.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...