bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Generali Życie TU S.A. z nową usługą dla swoich klientów

Generali Życie TU S.A. z nową usługą dla swoich klientów

Dodano: 2021-08-20
Publikator: informacja prasowa

Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. wprowadziło nowość dla swoich klientów. Ubezpieczyciel udostępnił usługę mojeID. Nowe rozwiązanie pozwoli na potwierdzenie tożsamości w trybie zdalnym podczas zawierania umów ubezpieczenia na życie.

– Jako firma ubezpieczeniowa korzystamy z bezpiecznych i sprawdzonych narzędzi i usług. mojeID to kolejne cyfrowe rozwiązanie, które wdrożyliśmy w Generali z myślą o wygodzie naszych klientów. Dzięki rozwiązaniu KIR jesteśmy w stanie usprawnić proces weryfikacji tożsamości klientów, który jest wymagany w toku zawierania umów ubezpieczenia na życie. W efekcie całą procedurę można przeprowadzić w sposób całkowicie zdalny, bezpieczny i wygodny dla klienta, bez konieczności osobistego spotkania – mówi Piotr Bułka, członek Zarządu Generali Życie.

Dzięki bankowości elektronicznej usługa mojeID pozwala na całkowicie zdalne potwierdzenie tożsamości, eliminując przy tym konieczność osobistych wizyt np. w urzędzie, u ubezpieczyciela, w  przychodni czy też w firmie telekomunikacyjnej. Ułatwia korzystanie z usług podmiotów sektora komercyjnego oraz administracji publicznej. Nowe rozwiązanie jest proste w użyciu i bezpieczne. Usługa KIR jest zgodna z wymaganiami określonymi w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej.

– Błyskawicznie rozwijający się rynek usług oferowanych w trybie online oraz współczesny, coraz bardziej cyfrowy klient, to powody dla których KIR opracował, wdrożył i rozwija usługę mojeID. Wierzymy, że udostępniając nasze rozwiązanie, odpowiedzialnie wspieramy procesy digitalizacji gospodarki. W tym aspekcie kluczowe jest upowszechnianie sprawdzonych i zaufanych rozwiązań. Dlatego z satysfakcją i zadowoleniem witamy Generali Życie TU S.A. w dynamicznie rosnącym gronie podmiotów, umożliwiających swoim klientom korzystanie z mojeID – mówi Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR.

mojeID wprowadzona zaostała przez KIR na rynek w 2019 roku. Z usługi korzysta ponad 14 mln użytkowników bankowości internetowej.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...