bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Fronczewski i Strejlau promują markę TUZ Ubezpieczenia

Fronczewski i Strejlau promują markę TUZ Ubezpieczenia

Dodano: 2021-06-08
Publikator: informacja prasowa

7 czerwca dwie stacje ogólnopolskie: RMF FM i Radio Classic oraz 28 stacji regionalnych zaczęły emitować pierwszy z dwóch spotów produktowych, w których wykorzystywany jest głos Piotra Fronczewskiego.

Kampania rozpoczęła się od emisji spotu wizerunkowego z byłym trenerem piłkarskim, pracującym obecnie jako ekspert w kanałach telewizyjnych, Andrzejem Strejlauem. Reklamy są emitowane rano i popołudniu w dniach po czerwcowych meczach polskiej reprezentacji piłki nożnej, zarówno po meczach towarzyskich, jak i meczach mistrzostw Europy. Muzykę do spotów skomponował Janusz Stokłosa.

– Dzięki współpracy ze słynnym aktorem i uznanym kompozytorem chcemy wypromować nasz nowy sztandarowy produkt, czyli Bezpieczny Dom. To kompleksowe ubezpieczenie domu lub mieszkania, rodziny lub bliskich, a nawet – i tu jedna z nowości na rynku – psa lub kota – tłumaczy prezes TUZ Ubezpieczenia, Piotr Zadrożny.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...